7. prosince 2011

Dnes jsem chtěla jít s Ricardem bruslit, ale Christ ho poslal na 4 dny do Bredy kvůli práci, aby udělal pořádek v holandském skladu. Aspoň si každý den voláme a píšem. Jeho přítelkyně odjela na 14 dní na nějaký soustředění s koněma, takže je sám doma a až se vrátí, mohli bychom se vidět :-))))

Místo toho jsem šla bruslit s Guyem, na náměstí před St. Bavo katedrálou postavili kluziště, je vedle něj trh, hraje vánoční hudba a krásně to voní svařákem. S Guyem byla zábava, nebýt blázen do Ricarda, asi bych mu dala šanci. Úplně mě dojalo, když před náma malá holčička ukouzla, spadla, měla celý promáčený rukavičky, brečela a rodiče nikde. Guy jí dal svoje a navíc jí dal půlku pytlíku horkejch kaštanů, co jsme si koupili. Vánoce už na mě zase začínají působit svojí magií.

Dokonce i topení konečně hřeje. Chodím domu tak pozdě že i bublání mě probudilo jen jednou. Bohužel to znamená, že neustalo, ale aspoň o něm tolik nevím…

Žádné komentáře:

Okomentovat