17. prosince 2011

Za vším hledej ženu!

Ve 4 odpoledne jsme se s Monou vrátily úplně zničený a zklamaný z nákupu alternativních šatů. Koupily jsme černý nudný rádoby koktejlky v H&M a Mona má svoje z loňska. Cestou nahoru jsme v přízemí potkaly paní, která Lucy pomáhá s dětma a domácíma pracema a povídá: „Holčičko, v pátek ti přišel tenhle balíček. Dávala jsem ho Lucy, aby ti ho předala, ale dneska jsem na něj narazila při úklidu. Byla by škoda, kdyby ty dárky tady zůstaly.“

Nejdřív jsem na ní koukala jako na zjevení, žádný dárky jsem si přes internet přece neobjednávala. Pak jsme se podívala na krabici od koho to asi je. Simplydress.com.

Hurá, máme co na sebe.

Tak a teď máme hodinu a půl se nachystat, už se tak těším na večer!!!

Btw, nevím, proč mi to Lucy nedala sama. Mám z ní nějakej divnej pocit už delší dobu…

Žádné komentáře:

Okomentovat