20. listopadu 2011

Jé, to byl zas víkend. Squash super, pak jsme u Mony s jejíma spolubydlícíma, Brazilcem Carlosem, který v Ghentu je na Erasmu a její kámoškou Brendou koukali na filmy. Tentokrát žádný horory, takže se mi snad poprvé za 3 týdny spalo dobře.

V sobotu jsme byly s holkama po městě. Předvánoční šílenství se promítlo už i do obchodů, všude fronty, vánoční výzdoba a z některých obchodů jsou slyšet dokonce i koledy. Ach jo, jde to rychleji, než jsem čekala. Ale Ghent je pěkný město, když se setmí a všechny domy a kanály jsou osvícené, vůbec se nedivím, že patří mezi 5 nejlíp osvícených měst v Evropě podle National Geographic 2008.

Pořád přemýšlím, jestli bych se neměla zapsat na kurz vlámštiny, já to sice vůbec nepotřebuju, ale láká mě to.

Ptala jsem se Mony na Ricarda – jen tak mezi řečí, aby neměla nějaký podezření. Ukázalo se, že je se snoubenkou už asi 5 let, že mají společnou kočku a dům a plánují svatbu. Dokonce mi jí ukázala na fotce, pěkná holka. Nechápu, proč teda flirtuje a otáčí se za každou sukní v okolí. To asi budou ty latinské geny, co má v krvi. Od týhle chvíle na něj kašlu a na nějaký večerní chaty na MSN, zrovna tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat