12. listopadu 2011

Ojojoj, včera se to povedlo. Místní piva jsou fakt silný, ještě teď, po obědě – teda já obědvat radši nebudu, ale v čase po obědě :-) – mam žaludek jako na vodě. Příště zůstávám u jednoho druhu a žádný hokusy pokusy. Žádná pálenka v Hoegaardenu, brr…

Myslela jsem, že se půjdu podívat do okolních kostelů, ale je mi nějak bídně, tak raději zůstanu v posteli. Ještě že mi tu jde internet. Je tady ale doprčic pěkná kosa. Vůbec to topení je nějaký divný. Je to normální ústřední topení, horká voda v trubkách, kotel někde dole v garáži, termostat tady podle mě žádnej není, tak nechápu, proč, když je to zapnutý na max je tu tak chladno. Christ s Lucy odjeli na chatu a tak jsem doma sama, teda neudělám s tím teď vůbec nic. Takže píšu a surfuju v rukavicích.

Žádné komentáře:

Okomentovat