11. listopadu 2011

Musela jsem se trochu odlmčet, neboť nefungoval internet. Vůbec celý fungování Christova domu je mi záhadou. Bohužel u mě v podkroví nejde wifi, takže jsem připojená přes zásuvku. Jak to funguje se mě neptejte, prostě dáte do zásuvky takovou krabičku se šňůrou a je v tom internet. Vlastně ne do každý zásuvky, ale v těch hlavních, jako je kuchyň, ložnice a obývak, to jede.

Vůbec mám pocit, že si tady ta technika dělá, co chce. Už jsem to asi psala, ale podkroví vypadá tak, že je to vlastně jedná obrovská (a moc pěkná) místnost a nahoře na takovém vyvýšeným patře je postel, takže když ležím, mám pěkně výhled na celý obývák :-) Ovšem když třeba chci rozsvítit nahoře, musí být další dva vypínače správně nastavený, jinak mám smůlu a nahoře je tma. Aspoň že už jsem na to přišla a mám to nastavený správně. Teda většinou. Zrovna včera, přijdu domu, svítim a co? Houby. Přitom jsem si jistá, že den předtím to bylo v pohodě a nikdo mimo mě v pokoji nebyl. Lucy sem vůbec nechodí a Christ pořád pracuje.

Když už jsem u toho, tak je tady ještě pár dalších divnejch věcí. Třeba dveře do koupelny, vůbec nejdou zavřít. Už jsem to zkoušela aspoň dvacetkrát, dokonce jsem se ptala Lucy, ale nic to nepomohlo. Ta koupelna je celá divná, teda vizuálně je krásná, ale přijde mi, že tam občas tak zvláštně probublá vana a taky je občas cítit taková zatuchlá vůně. Vůně mi trochu připomíná, když jsem byla na pyramidách v Egyptě, ale na férovku, kde by se vzal smrad z pyramid v bytě v Belgii???

Je pátek večer, čas navštívit místní hospůdky, jdu s Monou, jednou kolegyní, jedinou, která bydlí ve městě.

1 komentář: